Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 czerwca 2013

Wywiad z Joanną Opozdą, czyli serialową Jowitą :)

W serialu ostatnio nie pokazywano wątków z Jowitą . Myślicie, że jeszcze wróci do serialu po wakacjach ?
A na razie przedstawiam wam wywiad z Joasią :



1. Będziesz jeszcze występować w serialu ,,pierwsza miłość'' ?
Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, póki co chce skończyć szkole, jestem już na mecie, kończę 3 rok PWST i zaczynam pracę nad dyplomem.

2. Czy Pani jest taką osobą w życiu prywatnym i jak w serialu czy nie ?
Nie, myślę że nie Jedyny wspólny mianownik to modeling.

3. Naprawdę jesteś w związku z Patrykiem Pniewskim ?
Nigdy nie byłam z nim w związku! Mieliśmy wspólne mieszkanie i szkołę, to nas zbliżyło, ale prawdę mówiąc Patryk nigdy nie był w moim typie.. ani ja w jego..

4. Co lubisz robić w życiu prywatnym ?
Przebywać z przyjaciółmi, rodziną, zwierzakami podróżować po świecie... no i kino.. uwielbiam kino... nie ma to jak dobry film przed snem...

5. Jak myślisz kto stoi za zabójstwem Igora ?
Nie mam pojęcia ponieważ nigdy nie oglądałam serialu Pierwsza Miłość, widziałam tylko parę odcinków, od 7 lat nie mam w domu TV

6. CZY LUBISZ SERIALOWEGO KAŚKĘ ?
Jasne, że lubię Misiek to bardzo zabawny, inteligentny chłopak.

7. Czy aktorstwo wymaga specjalnych umiejętności ?
Specjalnych..? Hm... są pewne kryteria które aktor musi spełnić - to na pewno, mówię tutaj oczywiście o aktorach po szkołach teatralnych a nie o tzw "zawodowych" . Na egzaminach wstępnych zwraca się uwagę na głos, dźwięk, dykcje, barwę, słyszalność (impostacje) , ruch, rytmikę, no i oczywiście a może nawet przede wszystkim wyobraźnie (elementarne zadania aktorskie)

8. Co panią zainspirowało do tego, aby zostać aktorką? Ktoś bliski, czy może sam pani podjęła tą decyzję ?
Wydaje mi się że już od czasów przedszkola chciałam być aktorką, odkąd pamiętam uwielbiałam wiersze..poezje.. konkursy recytatorskie...

9. Ile godzin dziennie poświęca Pani na nauczenie się roli ?
Haha To zależy jaka rola tekstu uczę się szybko... ale to nie o tekst przecież chodzi... roli nie da się tak po prostu "nauczyć" to jest coś na co trzeba poświęcić dużo dużo czasu.. postawić sobie konkretne pytania.. i próbować.. próbować i jeszcze raz próbować... mówię tutaj o teatrze... próby często trwają od rana do późnej nocy...w filmie jest trochę inaczej.. nad wszystkim czuwa reżyser który daje Ci uwagi i podpowiada, mówi co jest dobre a z czego należy zrezygnować...

10. Czy lubi Pani rozdawać autografy, pozować do zdjęć ?
Czy lubię..? Hmm.. dziwnie się z tym czuje :))) przecież to tylko ja... nie wiem na co komu mój koślawy podpis no ale jeśli mogę komuś sprawić tym przyjemność to jasne czemu nie

11. Co Pani sądzi o aktorach z serialu Pierwszej miłości ?
Nie poznałam wszystkich ale tych z którymi pracowałam wspominam bardzo miło Najlepiej pracowało mi się z serialowym Radkiem, Mikserem, Dagą, bardzo sympatyczni ludzie :))

2 komentarze:

  1. dobry wywiad, super blog ;)

    http://malin0wka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i pozdrawiam :) Chętnie odwiedzę także twój blog .

    OdpowiedzUsuń