Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 marca 2014

"Pozwalam sobie na lenistwo"- wywiad z Aleksandrą Kisio !

                                                                       



W serialu "Pierwsza miłość" grasz Agatę Skowrońską, która od samego początku daje popalić innym bohaterom....

To prawda, Agata to zdecydowanie czarny charakter.  Knuje już od pierwszego momentu pojawienia się w serialu. Niedawno do "Pierwszej miłości"wrócił Rafał Mohr, w nowej roli, i to rownież będzie dobry pretekst dla Agaty, aby ponownie wprowadzić niezłe zamieszanie wśród swoich najbliższych.

To musi być ciekawe zadanie aktorskie.

Bardzo! Uwielbiam grać takie postacie, bo zazwyczaj mają ciekawie napisane sceny, szczególnie w serialu. Jak to się mówi w naszym żargonie, jest co grać.Po za tym jest to dla mnie dużo odmiana, ponieważ prywatnie jestem zupełnie inną osobą. Nigdy nie miałam tendencji do kombinowania, zwłaszcza w życiu innych ludzi.

Serial powstaje we Wrocławiu. Polubiłaś to miasto ?

Jestem oczarowana Wrocławiem. Trochę przypomina mi mój rodzinny Szczecin. Wszystkie poniemieckie miasta mają ze sobą wiele wspólnego. Ponadto inaczej się tu pracuje. W Warszawie po zdjęciach wracam do codziennych obowiązków domowych, a we Wrocławiu jestem skupiona wyłącznie na pracy.

Jak lubisz odpoczywać ?

Najlepszym sposobem na odpoczynek jest dla mnie długa, gorąca kąpiel. Zwłaszcza zimą, po mroźnym dniu w plenerze. Relaks w wannie pozwala mi dojść do równowagi, ale też "zagrzać się" i nie rozchorować. Będąc na zdjęciach we Wrocławiu, bardzo często zaglądam do siłowni lub do kina. Chociaż są dni, gdy pozwalam sobie na błogie lenistwo i po prostu zalegam przed telewizorem (uśmiech). Lubię amerykańskie seriale fabularne. W tej chwili jestem na etapie "Homeland". Obejrzałam już trzy sezony i z niecierpliwością czekam na kolejny.

Uprawiasz jakieś sporty ?

Zimą jeżdżę na nartach, a latem na rowerze - to moje dwa ulubione sporty na świeżym powietrzu. Jeśli pozwala mi na to czas, zimowe weekendy spędzam szusując po polskich stokach, a w okolicach marca wyjeżdżam na narty gdzieś za granicę, najczęściej do moich ukochanych Włoch. Dodatkowo trenuję na siłowni i chodzę na cycling, zumbę itp.

Jesteś uznawana za jedną z najbardziej atrakcyjnych aktorek. Korzystasz z jakiś urodowych trików ?

Piję, zarywam noce .... Żartuję ! (śmiech) . Dbam o siebie jak każda kobieta, w zależności od tego, gdzie jestem i jak pozwala mi na to czas. Staram się regularnie chodzić do kosmetyczki i walczyć z moją cerą - nawilżać ją. Jeśli czas pozwala, chodzę także na masaż, staram się zdrowo odżywiać, ćwiczyć i wysypiać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz