Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lutego 2013

Rajmund ostrzega Sandrę.....



Rajmund prosi Sandrę aby zmieniła miejsce zamieszkania Jakuba, gdyż Borys dowiedział się, gdzie przebywa chłopiec.Rajmund informuje Sandrę, że w całą sprawę zaangażowała się nowa osoba.

Mówi jej, że to osoba, która może sporo namieszać, gdyż posiada do tego niezbędne informacje. Sandra jest zdezorientowana, kiedy dowiaduje się, że to Aneta pracuje dla Filipowa. Wie, że od teraz wszyscy są w niebezpieczeństwie. Sandra odbywa z nią poważną rozmowę.

3 komentarze:

  1. Ja jestem wielką fanką tego serialu... Oglądam prawie każdy odcinek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga.
    Bardzo lubię Pierwszą Miłość i nie sądziłam że ktoś prowadzi takiego bloga.
    Obserwuje i liczę na rewanż.
    Zapraszam
    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też najczęściej spotykam inne blogi niż mój , typu o sobie , czy na którym znajdują się jakieś opowiadania itp.
    Oczywiście będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń